جراحی زیبایی گوش

جراحی زیبایی گوش یک روش کاملاً ایمن و موثر است که به شما امکان اصلاح شکل و اندازه گوش‌ها را می‌دهد. این جراحی از طریق تکنیک‌های پیشرفته انجام می‌شود تا به شما نتیجه‌ای طبیعی و جذاب به همراه بازگشت سریع به فعالیت‌های روزمره خود نوید دهد.

هدف اصلی جراحی زیبایی گوش، بهبود و تغییر شکل‌های غیرطبیعی گوش‌ها است. این جراحی می تواند راه حل برای  اندازه‌ بزرگتر یا کوچکتر از حد طبیعی، گوش‌های بد فرم، گوش‌های بزرگ و گوش‌هایی که از نظر شکل ایده آل شما نیستند باشد.

اتوپلاستی (otoplasty) که به آن جراحی زیبایی گوش نیز گفته می‌شود؛ روشی برای تغییر شکل دائم، موقعیت یا اندازه گوش است. اگر گوش شما بیش ازحد بزرگ و برجسته است، می‌توانید جراحی زیبایی انجام دهید.

همچنین اگر گوش یا گوش‌های شما به دلیل آسیب دیدگی یا نقص مادرزادی شکسته باشد، این افراد کاندید جراحی اتوپلاستی هستند. بعد از رشد کافی لاله گوش معمولاً بعد از ۵ سالگی تا بزرگسالی می‌توان این عمل جراحی را انجام داد. در بعضی موارد، جراحی از اوایل ۳ سالگی نیز انجام می‌شود.

در بعضی از موارد دفورمیتی‌های گوش باید در سن پایین‌تری جراحی شود اما سن اصلاح اختلال loopear  یا گوش برجسته در سن ۶ تا ۱۲ سالگی است. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این نوع از عمل‌های زیبایی گوش و هزینه عمل جراحی اتوپلاستی بیشتر مطلع شوید.

برای انجام این جراحی، پزشک با استفاده از تکنیک‌هایی بعد از طراحی و برنامه ریزی، با برش‌های کوچک ساختار جدیدی مطابق میل زیباجو ایجاد می کند. این به معنای اصلاح شکل پوست و بافت‌های نرم و غضروفی گوش‌ها است تا به شما شکل طبیعی و زیبا را بازگرداند.

نتایج مورد انتظار از جراحی زیبایی گوش

با انجام این جراحی، شما می‌توانید به شکلی متناسب تر و هماهنگ‌تر با دیگر ویژگی‌های صورت خود دست یابید. نتیجه نهایی این جراحی ممکن است به طور قابل توجهی روی ظاهر شما تاثیر مثبت داشته باشد و به افزایش اعتماد به نفس و احساس زیبایی در شما کمک کند.

همانطور که اشاره کردم، جراحی زیبایی گوش با رعایت نکات حرفه‌ای و انجام آن توسط دکتر مرتضی نوری فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی و نتیجه ی ایده آل را به همراه دارد.